2024-2025 OKUL SERVİS TAŞIMACILIĞI İHALE İLANI

2024-2025 OKUL SERVİS TAŞIMACILIĞI İHALE İLANI


T.C.

ALTINDAĞ KAYMAKAMLIĞI

Karapürçek Abdülhamit Han Anaokulu Müdürlüğü

 

SERVİS ÇALIŞTIRMA İŞİ İLANI 

 

Karapürçek Abdülhamit Han Anaokulu Müdürlüğüne Öğrencilerinin ikametgâh adreslerinden okula taşıma hizmet alımı Okul Servis Araçları Yönetmeliği ve bu yönetmeliğin 8/6 Maddesine dayanılarak MEB'nca hazırlanan "Okul Servis Araçlarının Çalıştırılmasına İlişkin Usul ve Esaslar" doğrultusunda yapılacaktır. 

 

HİZMET ALIMINA İLİŞKİN AYRINTILI BİLGİLER 

 

1)      İdarenin

 

Adı

Karapürçek Abdülhamit Han Anaokulu

Adresi

Karapürçek Mah. 321. Sk. No:2/A Altındağ/Ankara

Telefon ve faks numarası

0312 376 15 78

Elektronik Posta Adresi

https://abdulhamithananaokulu.meb.k12.tr/

İhale dokümanının görülebileceği internet adresi

https://abdulhamithananaokulu.meb.k12.tr/

 

2) Servis çalıştırma hizmetinin

 

a) Niteliği, türü ve miktarı  2024-2025,2025-2026 ve 2026-2027 Eğitim-öğretim yılı boyunca öğrencilerin ikamet adreslerinden öğrenci taşıma işi. (Ayrıntılı bilgiye Okul Servis Araçları Çalıştırması Tip Şartnamesinden ulaşılabilir.) 

 

b) Yapılacağı yer:Öğrencilerin ikamet adresi. 

 

c)İşin Süresi: İşe başlama tarihi 13/11/2024, işin bitiş tarihi 01/06/2027

 

3)Servis Çalıştırma İşinin 

İşin Yapılacağı Yer : Karapürçek Abdülhamit Han Anaokulu

Tarihi ve Saati: 13.11.2024-01/06/2027 Mesai saatleri içerisinde.

 

 

4) İsteklilerden aranılan belgeler

 

Okul servis araçları taşıma işine katılabilme şartları ve istenilen belgeler şunlardır:

a) Tebligat için adres beyanı, irtibat için telefon numarası, varsa faks numarası ve elektronik posta adresi,

b) Gerçek kişi olması hâlinde servis çalıştırılması işinin yapıldığı yıl içinde alınmış ticaret ve / veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

c) Tüzel kişi olması hâlinde mevzuatı gereği tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğu ticaret ve /veya sanayi odasından servis çalıştırılması işine ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,

ç)Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilikler de üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler,

d) Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu,

e) Tahditve/veya tahsis uygulanan illerde tahditli/tahsisli araç plaka belgeleri, diğer illerde ise Okul Servis Araçları Yönetmeliğinde belirtilen şartlara uygun ve gerekli izin belgeleri,

f) Taşımacının servis ve yolcu taşımacılığını gösterir NACE kodlu faaliyet belgesi.

 

 

 

 

5) Evrakların Komisyona Teslimi

 

  a) İstekliler, ilanda belirtilen saate kadar servis taşıma işi için istenen evraklarını komisyona tutanakla teslim eder.

 b) Taşımacıyı tespit komisyonuna verilen dosyalar herhangi bir sebeple geri alınamaz.

 

6) Okul servis aracı olarak çalıştırılacakların tespiti

 

(a)  İlanda belirtilen dosyaların açılma saati gelince, komisyon isteklilerin belgelerini inceleyerek eksik belge nedeniyle değerlendirmeye alınmayacakları tespit eder. Bu işlemler, istekliler önünde bir tutanakla tespit edilir. Tutanaktan sonra, okul servisi taşıma işine katılamayacak olanlar salondan çıkartılır.

(b)  Komisyon karar verirken; isteklilerin araç yaşı, özmal durumları, okulun bulunduğu il/ilçe sınırları içerisinde gerçek kişilerde ikametgâhının, tüzel kişiliklerde ise şubesi ve/veya merkezinin bulunması, aynı okulda daha önce servis taşıma işi yapıp yapmadığı ve servis taşıma işine başladığı tarihi dikkate alır. Belirtilen kriterlere göre yaptığı değerlendirme sonucunda uygun bulduğu istekliye okul servis taşıma işini yaptırmaya karar verir.

(c) İsteklilerin itirazda bulunması veya yeni açılan okullarda servis taşıma işinin ilk defa yapılacak olması halinde EK-3'deki kriterlere uygun puanlama yapılarak karar verilir. 

(ç) Okul servisi çalıştırma sözleşmeleri en az bir eğitim öğretim dönemi, azami ise üç eğitim öğretim dönemini kapsayacak şekilde yapılabilir.

(d)  Taşımacıyı tespit komisyonu tarafından alınan komisyon kararları mahalli mülki idare amirlerince 5 iş günü içinde onaylanır veya iptal edilir.

(e) Kesinleşen komisyon kararı, mahalli mülki idare amirlerinin komisyon kararını onayladığı günden itibaren en geç 5 iş günü içinde, taşımacıya veya vekiline, 11/2/1959 tarihli ve 7201 sayılı Tebligat Kanunu hükümlerince bildirilir. İstekli, kararın tebliği tarihinden itibaren 10 gün içerisinde sözleşmeyi imzalamakla yükümlüdür.

(f) Okul servisi çalıştırılması işine katılan olmadığı, isteklilerin belgelerinin uygun görülmediği veya isteklinin sözleşmeyi imzalamaması hâlinde yeniden aynı usulle okul servisi çalıştırılması işine çıkılır.

 

7) Sözleşme imzalamada taşımacıdan istenilecek belgeler

 

1.      Nüfus cüzdan fotokopisi (22 yaşını doldurmuş ve 61 yaşından gün almamış olması kaydıyla)

2.      Adli sicil kaydı (Son 5 içinde ceza almamış olmalı)

3.      Sağlık raporu (Hostes ve Şoför için çalışabilir ibaresi yazmalı)

4.      HEM kurs belgesi

5.      Güzergah izin belgesi  (İlgili büyükşehir belediyesinden/belediyeden alınan özel izin belgesi)

6.      Rehber personel sigorta bilgileri

7.      Sürücü belgesi (E sınıfı en az 5 ve B sınıfı en az 7 yıllık olmalı)

8.      D sınıfı sürücü belgesi için en az beş yıllık, D1 sınıfı sürücü belgesi için en az yedi yıllık sürücü belgesine sahip olmak, 

9.      Şoför ve rehber personelin ilgili il/ilçe milli eğitim müdürlüğünce düzenlenen HİE sonunda almış oldukları sertifikayı,

10.   Psikoteknik raporu

9.     SRC2 belgesi

10.  Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;

11.  Gerçek veya tüzel kişinin adres, telefon, vergi levhası, e-posta adresleri

12.  İmza beyannamesi

13.  Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilikler de üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler,

14.İş deneyim belgeleri,

15.Şekli ve içeriği idari şartname/sözleşme ekinde belirlenen teklif mektubu;

İstekliler tekliflerini, kiralama sözleşmesi/şartnamesinde  belirtilen  Güzergâh-Fiyat listesi üzerinde güzergâhları ve buna mukabil yüzdelik indirimleri ayrıntılı olarak yazmak suretiyle KDV dâhil fiyatını hesaplayarak  vereceklerdir.

      a)Güzergah yüzdelik fiyat eksiltme teklifi:   (Güzergâh Km  (0-2 km-2-5 km-5-10 km 10 ve üzeri km) Fiyat Listesine göre yüzdelik olarak fiyat eksiltme teklifleri
      b)Kardeş indirimi yüzdelik teklifleri:   (Kardeşlere uygulanacak indirim yüzdeleri)
    

  c)Toplam taşınacak öğrenci sayısına göre ücretsiz,fakir öğrenci taşıma yüzdelik teklifleri;  Teklifleri (%1 den az olamaz.
       d) ANKARA UKOME Kurulunun Belirlediği en uzak mesafe öğrenci taşıma ücreti,

16.Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, kiralama tarihinden itibaren üç yıldır.(3 yıl).

17. Kiralama işlemine sadece yerli istekliler katılabilecektir Kiralama konusu işin tamamı veya bir kısmı altyüklenicilere yaptırılamaz.
18. Teklifler kapalı zarfta  12.11.2024 Salı günü Saat 17.00’ a kadar kiralama dokümanında belirtilen adreste bulunan Karapürçek Abdülhamit Han Anaokulu Kiralama Komisyonuna teslim edilecektir.

19.İhale 13.11.2024 saat 14.00'da sonlandırılacaktır. 

 

 

                                                                                                                                        Şerif CANĞAZ

                                                                                                                                         Okul Müdürü



Yazdır

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin



  Beğen | 0  kişi beğendi